Wednesday, January 30, 2013

Aktualizace a další vylepšení

O víkendu jsem vydal další update. Update obsahuje několik
vylepšení.
  • Slovíčka bez audia lze přehrát funkcí text-to-speech
  • Vylepšená editace kartiček
  • Audio se vždy přehraje celé (předtím se po kliknutí zastavilo)
  • Překlady lze vyhledat také na slovník.seznam.cz
  • Multiple choice - při otočení telefonu zůstají stejné možnosti
  • Mnoho vylepšení a oprav pro MyLessons.

My Lessons je nutné ještě dobře dotestovat. Přístup pro veřejnost bude postupně zprovozněný od 10. února. Pro aktivaci této sekce pravděpodobně přidám reklamní bannery a přístup budu uvolňovat postupně, protože se obávám že by to nemusel vydržet server. Zatím se mi podařilo vše udržet zdarma, tady riskuju že mě hosting začně stát peníze.

Jestli chcete přístup do sekce My Lessons bez reklamy, tak mi dejte pozitivní hodnocení v Google Play a já vám na oplátku pošlu přístupový kód.

No comments:

Post a Comment