Wednesday, January 30, 2013

Problémy s inicializací Text-To-Speech

U některých telefonů se můžou projevit problémy s aktivací funkcionality Text-To-Speech. Pokud se Vám při spuštění programu objeví obrazovka pro výběr jazyka, tak jí prosím ignorujte.

V příští aktualizaci se pokusím tento dotaz systému odstanit.

Zde je návod na vyřešení situace. Návod poskytl Marek Grossman (díky za email) :
- mám nainstalován program IVONA tech-to-speach HQ
- mám nainstalován program/doplněk IVONA Amy UK voice
- opustil jsem program Next Level En. pomocí back-back-back...
- odinstaloval jsem Pico TTS
- nastavi jako preferovaný modul IVONA tech-to-speach HQ
- "Poslechnout příklad" funguje
- spustill jsem Next Level En.
- na dotaz jaký modul použít pro převod jsem vybral IVONA a "vždy"
- převod funguje i po opakovaném "tvrdém ukončení" (nastavení-aplikace-vynutit ukončení) a opětovné spuštění Next Level En.

No comments:

Post a Comment