Wednesday, January 29, 2014

Chyba v generování nových lekcí

Aktualizace z neděle obsahovala chybu, kdy se v nové lekci nevygenerovalo dostatek slovíček. Nedařilo se mi chybu dobře odstranit a opravoval jsem jí na dvarkrát. Včera večer jsem vydal druhou opravnou  aktualizaci, nyní by vše mělo fungovat.

Tuto chybu jsem způsobil při změně algoritmu generování nových lekcí. Provedl jsem tyto změny

  1. Změnil jsem logiku pro slovíčka s nedávno dokončenou úrovní. Doteď byla slovíčka ve frontě co se opakuje až po 2 týdnech, nyní se nová úroveň zobrazí hned v další lekci 
  2. Přidal jsem frontu pro opakování Completed slovíček která jste při Review nevěděl minimálně čtyřikrát. Ta se budou postupně opakovat po 80 dnech. 
  3. Zjednodušil jsem lekce. Budou se o trochu více objevovat slovíčka která znáte nebo umíte (zelené a oranžové tlačítko).

Doufám že vás to neodradilo od učení a po pár dnech pauzy budete mít mozek více energie na učení.

No comments:

Post a Comment