Wednesday, January 1, 2014

Štastný nový rok 2014 !

Přeji Vám do nového roku hodně štěstí, zdraví a hlavně úspěchů při učení angličtiny s aplikací Next Level English Vocabulary.

Konečně jsem dokončil práce na nové verzi, zbývá dodělat už jen pár věcí a tento víkend připravuji vydání nové aktualizace. Dodělání aktualizace trvalo mnohem déle než jsem odhadoval. Po několika stech hodinách jsem zásadně přepsal algoritmus, který mi umožní modulárně rozšířit aplikaci. Doufám že se nová verze bude líbit.

Hlavní změny jsou v sekci My Lessons, kde si konečně můžete nahrát vlastní slovíčka a také naimportovat vlastní výrazy z MS Excel souboru. Změny pro verzi zdarma jsou vizuálně minimální.

Chtěl bych tímto poděkovat všem kteří mi pomohli s testováním a nahlásili chyby z betaverze . Doufám že nová verze bude díky této pomoci bez chyb nebo jen s minimem chyb. V případě problémů mě prosím napiště email a budu se je snažit odstranit.

No comments:

Post a Comment