Sunday, July 7, 2013

Aktualizace z pátku

V pátek jsem vydal aktualizaci s několika opravami. Vyřešil jsem chybu ve cvičení progressive leaning na kterou jste mě upozornili a také několik méně častých chyb. Pro Android 4+ jsem změnil interface a přidal pár dalších kosmetických změn.

Ve cvičení Mix and match zůstala ještě chyba která se projeví při otočení obrazovky, kterou opravím v příští aktualizaci. Program mi hlásí poměrně velký počet chyb při zobrazování kartiček ve všech cvičeních, ale tuto chybu se mi nepodařilo zreplikovat.

*Update neděle večer: po poslední aktualizaci není u některých zařízení k dispozici menu. Chybu opravim v pondělí večer a aktualizace bude dostupná v úterý ráno.

Doufám že vás učení stále baví.

1 comment:

  1. Ahoj,
    mam tu aplikaci a moc se mi líbí - bohužel jem FREE verzi. Cena FULL je směšná a nemám problém je u mě aktuálně platební karta kterou nemám a paypal apod. google play neumožnuje - nějak jinak neumožnuješ platit? Rád bych si koupil full, ale prostě zařizování platební karty, učtu apod. to je šílený overhead (hlavně časový) Diky, AZOR. Jinak je to boží.

    ReplyDelete